گودرزی مدیر امور آب پلدختر:

۶ ایستگاه  پمپاژ آب کشاورزی در پلدختر افتتاح می شود

مدیر امور آب شهرستان پلدختر گفت: طبق برنامه ریزی ها و تعیین بودجه  مقرر شده است که شش ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی از سوی این نهاد در شهرستان عملیاتی شوند.

محمد گودرزی مدیر امور آب شهرستان پلدختر در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، در این رابطه گفت: متاسفانه برخی از پیمانکاران روی تعهد خود نیستند و بودجه یاری نمی کند و ما شرمنده مردم می شویم.
اینکه مقرر بوده که سه ایستگاه پمپاژ آب شهرستان از سوی امور آب اجرایی شوند، اظهار داشت: در این راستا پروژه ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی «دشت جایدر» جزء پروژه‌های جهش تولید قرار گرفته است.

وی، بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده که این پروژه نهایتاً تا اسفند ماه امسال به بهره برداری برسد.

مدیر امور آب شهرستان پلدختر در ادامه با اشاره به پروژه ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی «چم مهر»، عنوان کرد: برای این پروژه مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۰ سیلاب اختصاص پیدا کرده است. ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی شهرستان پلدختر در جریان سیلاب از بین رفت و حالا با گذشت حدود دو سال، کشاورزان پلدختری در انتظار تحقق وعده‌های مسئولان برای تکمیل این پروژه‌ها هستند که سعی میکنیم امسال این وعده ها را محقق کنیم.

وعده افتتاح ۶ ایستگاه پمپاژ آب تا پایان اسفند ماه

گودرزی در این رابطه افزود: طبق برنامه ریزی ها و تعیین بودجه مقرر شده است که شش ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی از سوی این نهاد در شهرستان عملیاتی شوند، اظهار داشت: در این راستا ۲۲۴ میلیون ریال برای این پروژه‌ها اعتبار تخصیص داده شده است.

وی، عنوان کرد: با توجه به اختصاص این اعتبار، عملیات اجرایی این ایستگاههای پمپاژ آب شروع شده است.

مهدی بیرانوند روژمان- استان لرستان

223036